تبلیغات
سیو#ترینر#معرفی واخبار تمام بازی ها 

<-BlogDescription->




آموزش انتقال فایل از flash به x360

http://www.game-consoles.org/wp-content/uploads/2010/02/xbox-360-pro-game-console.jpg
آموزش در قسمت ادامه مطلب
Format کردن USB Flash توسط کنسول
Flashخود را بعد از آپدیت به یکی از Port های USB کنسول وصل کنید و به My Xbox و سپس System Settings وارد شوید. از میان بخش های موجود در System Settings، به بخش Memory وارد شوید



باید بخشی به نام USB Storage Device در انتهای لسیت Device ها وجود داشته باشد، با زدن کلید A وارد این قسمت شوید.
(اگر بخش USB Storage Device وجود ندارد، USB Flash را به کامپیوتر وصل کنید و آن را به FAT32 یکبار Quick Format کنید و مجدداً USB Flash را تست کنید)



بعد از وارد شدن به USB Storage Device گزینه ی Configure Now و همچنین Customize وجود دارد.
برروی Configure Now کلیک کنید تا عمل تغییر Format حافظه ی USB Flash به سیستم قابل شناسایی برای کنسول صورت گیرید و درخواست آغاز کار را تایید کنید.



با تایید آن کلیه ی اطلاعات فعلی USB Flash همگی Quick Format می شود و USB Flash کاملاً خالی شده و آماده استفاده در کنسول می شود.

در بخش Customize می توانید مشخص کنید چه مقدار از حافظه ی USB Flash مورد استفاده قرار گیرید، این گزینه برای USB Flash های بالای 16GB مورد استفاده می باشد.



بعد از اتمام کار که چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد کار USB Flash تمام شده و می توان همچون یک Storage Device از آن در کنسول استفاده کرد.



اگر در هنگام عمل Configure Now با خطای Performance Warning مواجه شدید


کافیست USB Flash را در کامپیوتر به FAT32 یکبار Quick Format کنید و مجدداً مرحله ی Configure Now را انجام دهید تا USB Flash آماده استفاده در کنسول شود.

انتقال اطلاعات میان USB Flash و HDD کنسول

با وارد شدن به بخش Memory ها (در منوی My Xbox و بخش System Settings) و انتخاب یکی storage device های خود به عنوان مرجع کپی و یا انتقال می توانید لیست اطلاعات و حجم فایل های موجود درون آن storage device را مشاهده کنید.




با انتخاب هر کدام از بخش ها (games, Gamer Profiles, Demos, ...) اطلاعات و فایل های درون آن بخش را می توان مشاهده کرد.



با انتخاب هر فایل به کمک کلید A می توان وارد عملیات کپی انتقال و پاک کردن آن فایل شد.



با انتخاب گزینه ی کپی و یا انتقال (Copy, Move) لیست سایر storage device های متصل به کنسول نمایش داده می شود و با انتخاب storage device مورد نظر خود، فایل مورد نظر در آن حافظه به مسیر از پیش مشخص شده وارد می شود.



برای شروع تا حد ممکن مقداری از اطلاعات هارد خود را در USB Flash کپی و یا انتقال دهید

انتقال اطلاعات میان USB Flash و کامپیوتر
همانطور که در بخش معرفی برنامه ذکر شد در حال حاظر فقط یک برنامه برای دستیابی به اطلاعات درونی USB Flash سازگار شده با کنسول توسط Slasherking823 نوشته و به نام USB XTAF Xplorer معرفی شده است که از لینک زیر می توانید برنامه ی آن که بسیار کم حجم می باشد را دانلود کنید.

Xtaf_Release_Gui

بعد از دانلود برنامه و خارج کردن آن از حالت فشرده فایل اجرایی برنامه را اجرا کنید، برنامه ظاهر بسیار ساده ای دارد. (اگر از ورژن های جدید برنامه استفاده میکنید در هنگام اجرا شدن برنامه پیغام آپدیت برنامه ظاهر می شود)


USB Flash خود که با سیستم کنسول سازگار شده است را به کامپیوتر متصل کنید و از منوی File برروی Open Device کلیک کنید تا اطلاعات USB Flash خوانده و مسیرهای آن لیست شود.




بعد از لیست شدن USB Flash شما به صورت عادی اگر فایلی از HDD کنسول در USB Flash کپی کرده باشید، عنوان Content را مشاهده می کنید که در کنار آن عنوان dir در یک {} قرار دارد. عنوان dir به مخفف directories میباشد، به این معنی که این مسیر یک شاخه است و می تواند درون آن پوشه های دیگری قرار داشته باشد. (در صورت عدم وجود شاخه ی Content به این معنی می باشد که USB Flash هنوز اطلاعاتی ندارد)

فایل name.txt حاوی اسم USB Flash است، اگر در داشبورد کنسول برای USB Flash نام خاصی را مشخص کرده باشید آن نام در این فایل ذخیره شده است.

در نهایت .. قرار دارد که کاربرد UP و یا همان برگشت به مسیر قبل را دارد که در Root خود USB Flash عملکردی ندارد.




در قسمت پایین برنامه کلید های عملکرد برنامه قرار دارد.
Extract: استخراج فایل و پوشه در هارد کامپیوتر
Inject: تزریق فایل به USB Flash
Delete: پاک کردن فایل و پوشه ها
New Folder: ساختن یک مسیر جدید در USB FLash
Inject Folder: تزریق پوشه به USB Flash
Rename: تغییر نام فایل و پوشه در USB Flash

در زیر کلید های عملکرد خط Loading برنامه برای نمایش وضعیف کپی و یا وارد کردن اطلاعات به USB Flash قرار دارد و در انتها نیز Status برنامه قرار دارد که وضعیت عملکرد را نمایش می هد.

مسیر Content شاخه ی اصلی می باشد، با دبل کلیک برروی نام آن وارد مسیر Content شوید.
(بسته به نوع اطلاعاتی که از هارد خود در USB Flash کپی و یا انتقال داده اید پوشه هایی در این مسیر به نمایش در می آید)




مسیری که با شماره ی 0 مشخص شده است محل ذخیره ی Arcade Game, Games, Demos, Themes, Gamerpics, Videos و... می باشد.



مسیرهای که به شماره ی 1 2 3 مشخص شده است معمولاً متعلق به پروفایل ها و Save بازی ها می باشد.




برای درک بهتر مسیر های داخلی USB Flash ای که برای این مطلب از آن استفاده شده را در کامپیوتر شاخه بندی کرده ام.



البته چون تمامی نام پوشه ها و فایل ها در سیستم کنسول به صورت hexadecimal بر مبنای 8 و تا 16 کارکتری می باشد همیشه نمی توان راحت تشخیص داد که این پوشه و فایل های درونی آن متعلق به چه گروهی از دسته بندی اطلاعات کنسول است و به ندرد می توان دید که نام فایلی بخصوص در بخش Save game با اسم خود بازی باشد.



(USB Flash شما بسته به نوع فایل های درونی پوشه های آن طبقه بندی می شود، پس ممکن است با لیست موجود در تصاویر تفاوت هایی داشته باشد)

معرفی برنامه ی WxPirs
همانطور که گفته شد فایل های ذخیره شده در حافظه های Xbox360 به صورت فشرده هستند و یا به نحوی که به صورت عادی در ویندوز قادر به اجرا و یا قابل نمایش اطلاعات نمی باشند.
برنامه ی غیر رسمی WxPirs به کاربر این اجازه را میدهد که مشخصات یک فایل و همچنین اطلاعات و فایل های درونی حافظه های Xbox360 را نمایش دهد.


به طور مثال میخواهید از محتویات درونی شاخه ی 0000000000000000 با اطلاع شوید. در ابتدا پوشه و یا فایل مورد نظر را انتخاب کرده و برروی کلید Extract کلیک، صفحه ای مبنی بر مسیر ذخیره در هارد کامپیوتر ظاهر می شود. مسیر مورد نظر را انتخاب و مورد را Save کنید.




ممکن است برنامه کمی سنگین شود و یا حتی هنگ کند، با کمی صبر و حوصله مجدداً برنامه قابل استفاده می شود. چون هنوز برنامه در ابتدای پیکر بندی است توانایی کپی کردن فایل های حجیم و یا به صورت دسته ای را ندارند، بنابراین سعی کنید فایل ها را به صورت جدا از هم جابجا کنید تا مشکلی در حین کار با برنامه رخ ندهد.

بعد از کپی شدن فایل و یا پوشه ی مورد به سراغ برنامه ی wxPirs رفته و آن را اجرا کنید.







سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 739x434 می باشد.





از منوی File برروی Open بزنید و به مسیر ذخیره (Extract) فایل خود بروید و آن را در برنامه Open کنید.







سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 738x432 می باشد.





بعد از باز شدن فایل بلافاصله محتویات آن لیست شده و در قسمت پایین برنامه (LOG) مشخصات فایل را نمایش میدهد و به راحتی می توان پی برد که این فایل در کنسول چه می باشد.







سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 743x430 می باشد.










سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 741x432 می باشد.





با کمک این برنامه حتی می توان فایل های داخلی یک فایل را از حالت فشرده خارج کرد. به طور مثال برای Theme ها می توان با راست کلیک کردن برروی عنوان های WallPaper و کلیک برروی Extract File فایل مورد نظر را با دادن پسوند آن (PNG) در هارد ذخیره کرد.


اکنون تا حدی با ساختار اطلاعاتی که می توان در USB Flash کنسول استخراج کرد آشنا شده اید.
حال چه مواردی را می توان به حافظه ی USB Flash کنسول وارد کرد و چه مواردی را نمی توان. به طور مثال بیشترین کاربردی که می توان برای یک کاربر عادی کنسول در نظر گرفت: انتقال Theme ها، بازی های Demo و Save game ها و چند مورد کوچک دیگر می باشد.
در سایر موارد نمی توان Arcade Game ها و یا کلیپ های تصویری با قالب WMW, AVI را کپی و در کنسول اجرا کرد و همچنین کپی و اجرای فایل های MP3, WMA
(برای کپی و اجرا فایل های صوتی و تصویری می توانید از USB Flash های عادی که Format FAT32 هستند استفاده کنید)



برچسب ها: آموزش انتقال فایل از flash به x360، آموزش آبدیت کردن xbox، xbox، x360،

نظرات: نظرات


اخرین مطالب

بیست تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت